Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מדינות אדומות - משרד הבריאות חובת בידוד לשבים מקרואטיה הונגריה אוסטריה וסלובניה אתר החדשות דבר : 18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד:

מדינות אדומות - משר×" ×"×'ריאות חו×'ת ×'×™×"ו×" לש×'ים מקרואטי×" ×"ונ×'רי×" אוסטרי×" וסלו×'× ×™×" אתר ×"×—×"שות ×"×'ר : 18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד:. ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות. סין (להוציא הונג קונג ומקאו).

הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. אוזבקיסטן אוקראינה איחוד האמירויות הערביות איטליה. סין (להוציא הונג קונג ומקאו). היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב.

מ×
מ×"ינות א×"ומות Archives ×'לו×' מינ×"ל סחר חוץ from israel-trade.net
ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות.

בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת.

נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. כל המדינות אדומות וחלה חובת בידוד על השבים לארץ. ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב.

רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. 18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד: אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה.

מ×
מ×"ינות א×"ומות וכחולות ארצות ×"×'רית ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. סין (להוציא הונג קונג ומקאו). ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה.

ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'.

שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. 18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד: ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות שהוגדרו ברמת סיכון מרבית אסורה למעט חריגים. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף.

ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום.

×
×"נתונים חושפים אין ×'אירופ×" מ×"ינות ירוקות from img.mako.co.il
הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. כל המדינות אדומות וחלה חובת בידוד על השבים לארץ.

ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף.

ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות. מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות. עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות. החוזרים מ'מדינות אדומות' חַיָיבים בבִידוּד של שבוע. נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. כל המדינות אדומות וחלה חובת בידוד על השבים לארץ. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום.